Frustration

Nu är det två månader sedan våra papper hamnade i Ryssland. Varför är jag redan så otålig? Jag vet ju att det kan dröja mer än 6 månader förmodligen närmre 12. Jag får inte vara såhär otålig redan. Bfa förbannade oss på väntan. Min man tar det lugnare dock.
Jag försöker fylla mitt liv varje dag. Tror på något sätt att det går fortare då.
Har sökt ett måndag till fredag jobb. Tror inte jag får det, konkurrensen är stenhård. Men jag måste försöka i alla fall.

Jag tänker skämma bort mig lite nu innan jag blir mamma. Det lär jag inte hinna sen 🙂
Jag och en väninna ska ta en spa dag och bara njuta. Får göra vad jag kan för att väntan ska kännas bättre

5 kommentarer

Filed under Uncategorized

5 responses to “Frustration

  1. Märta

    Förstår att det är tungt att vänta! Men BB kan väl ändå komma närsomhelst?
    Lycka till med jobbsökandet!

  2. Hej! Kul att hitta er o att ni ska adoptera från ryssland. Vi står i startgroparna för vår rysslandsadoption. Jag har precis startat en facebookgrupp för familjer som ska eller har adopterat från ryssland. Vi är enbart tre i gruppen men du känner kanske också någon som är på gång från Ryssland. Skulle du vilja få en inbjudan till gruppen?

  3. Bratty

    Hur går det med allt? Gissar att det inte hände mycket för det är tyst här. Men snart är det jul och det kanske får er att tänka på annat.. =)
    Själv längtar jag efter att få baka och käka upp allt gottigt 😉

Kommentera

