Sysselsätter oss

Vi väntar! Tro mig vi är så otåliga. Men än lär det dröja innan vi får bb.

Så vi sysselsätter oss bäst vi kan. Mannen har byggt trädäck och jag ägnar mig åt insidan av huset. Ni vet alla dom där måste göras sakerna som är grymt tråkiga. Och så tränar jag! Mycket! Njuter varje träningspass och för varje gång blir jag starkare. Ser det som ett privilegium som jag kan ha svårt att utföra när vi fått vår plutt. Så jag passar på nu. Vill vara stark och uthållig när vi blir föräldrar.

Funderar också en del över min jobb situation. Jobbar på tok för mycket för att jag ska kunna vara en närvarande mamma sen så det måste det bli ändring på. Antingen byta jobb eller gå ner i tjänst. Får se vad det blir. Men såhär kommer jag inte jobba.

Ni mina trogna läsare fortsätter att titta in till mig, jag önskar jag hade kunnat ge er mer uppdatering.

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “Sysselsätter oss

  1. Dino

    hej
    jag det är mycket bra ni förbereder på det kommande
    uppdraget som föräldrar och satsar på att närvarande

    för det är som kommer att kom ihåg som vuxen från barntiden
    …..inte alla fina barn saker man kunde fått om ni valt att jobba typ jämt….
    de förlorar helt enkelt sitt värde när man tex få höra ….
    mamma ska jobba nu!
    kram

Kommentera

