Vad tyst jag är

Förlåt, här skrivs det dåligt nu. Men det händer inget. Vi bara väntar och väntar. Från Ryssland och bfa hörs ingenting. Frustrerande? Åååh ja!

Vi har börjat fundera närmre på barnrummet. Det ska iordningställas i vinter och till våren ska maken bygga en gunga och sandlåda i trädgården. Fast det vet han inte än, hi hi.
Jag skall börja jaga tapeten vi ska ha som fondvägg. Den är dyyyr så det gäller att leta. Den måste ju finnas till rimligare pris någonstans.
Det kommer nog snabbt bli handavtryck och kritsträck på den 🙂

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “Vad tyst jag är

  1. Jobbigt när man inte får några besked…bra att du planerar och färdigställer så mycket ni kan innan barnet kommer. Hoppas ni snart får se/höra en liten ljusglimt.
    Kram!

  2. Bratty

    Nu vill jag oxå att det ska hända nått. Varje gång jag kikar in här hoppas jag att det ska stå ; NU ÄR H*N HÄR.. Det kommer väl när man minst anar det. Kram

Kommentera

