Varför är det jobbigt nu?

Nu lider jag helt plötsligt av väntan! Det är skit jobbigt att inte veta. Känns som jag vankar av och an och inte vet om jag ska påbörja barnrumnet eller ej, köpa vagn och bilstol eller ska vi vänta?
Der känns fortfarande inte helt säkert, saker kan ju hända! Tänk om Ryssland stoppar oss? Vad gör vi då? Sånt har ju hänt, eller?
Ush vad jobbigt det känns nu. Vågar vi bara vara lyckliga och otåliga?

Nu lägger jag all min tid och energi på mon hälsa. Tränar min kropp och äter bra. Vill vara helt fit for fight när det är dax. Vill kunna hänga med i varenda liten sväng och orka springa efter en plutt som aldrig är still.
Det går bra! Joggar , går powerwalk och springer på gym. Tränar 4-6 dagar i veckan och min kropp mår jätte bra! Förändringarna i utseendet är ju bara ett plus 🙂

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “Varför är det jobbigt nu?

  1. Märta

    Ja, nu är det på riktigt! Nu väntar ni verkligen BARN! De skulle alltså kunna ringa närsomhelst nu då eller?
    Jag tycker ni ska vara lyckliga tills motsatsen isf bevisas.
    Jag försöker också komma i form nu innan plutten kommer!

Kommentera

