Åh nu är jag arg igen

Måste sluta diskutera med folk hela tiden, blir bara arg.
En arbetskamrat,( som för övrigt inte är känd för att vara den skarpaste kniven i lådan) klämde ur sig att homosexuella baske mig inte ska få skaffa barn för ungen kommer bli mobbad! Tror ni jag tände till på alla mina cylindrar eller?
Jag sa att mycket får man ha åsikter om men kom för fan med ett bättre argument än så. Föds ett barn med försommar ? frågade jag henne, eh nä! Svarade hon. Var kommer dom ifrån då, jo vuxna. Hur tror du samhället ser ut om 10-15 år när det faktiskt redan utvecklats så bra att homosexuella får skaffa barn. Jo den lilla söta kärnfamiljen kommer ha en mängd härliga konstellationer som för ett barn som växt upp i en familj utan fördomar inte kommer vara något konstigt alls.

Hinner inte skriva mer nu, är på jobbet men kan säga så mycket, jag plockade ner kärringen!!!

4 kommentarer

Filed under Uncategorized

4 responses to “Åh nu är jag arg igen

  1. Bratty

    Underligt och tragiskt att vissa har åsikter a`la 1800 tal. Det är ju sådana personer som skapar och bidrar till skillnader och fördomar. SUCK. Bjud henne på en macka full med lim så får du lugn och ro på arbetet 😉

  2. Idioter finns runt omkring oss hela tiden, det viktiga är att vi som blivande föräldrar ger våra barn de riktiga värderingarna och är bra förebilder.
    Kram
    Anna

  3. dino

    läggning eller om man lever själv har ingen betydelse om är lämplig som föräldrar eller inte
    det viktiga är ju att man har maxat sitt kärlekskonto till sitt barn !!

    att man helt enkelt är bedd att älska med och motgång

Kommentera

