Papperna är nu i Ryssland, troligen

Pratade med bfa i början på förra veckan och då sa dom att våra papper skulle skickas i torsdags till Ryssland. Vår kontakt är på semester så har inte fått detta bekräftat än. Men troligen ligger dom på Rysslands bord nu! Jag väljer att tro att dom fått iväg dom 🙂
Vet inte varför jag glömt skriva det här.
Skyller på en galen sommar med alldeles för mycket händelser. Det gillas inte men har tro på att det blir bra nu.

Min nacke är helt ok nu efter olyckan i juli. Känner mig stel på morgonen och det knäpper till lite misstänksamt när jag rör mig från sängen men resten av dagen känns rätt bra.
Har kommit igång med träningen igen, känner efter så nacken inte protesterar. Får passa på nu innan barnet kommer, lär bli svårt att hinna med det sen.

Har bestämt oss för vilken bil stol vi ska köpa och har tagit hem kataloger på barnvagnar. Den vi tittat ut först visade sig vara rätt usel i vinter väglag. Vi vill ju gärna ha en vagn som funkar året runt.
Vad gäller säng så köper vi en Spjälsäng till när barnet sover inne hos oss och så får vi en växa säng av vår kära granne. Perfekt!

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “Papperna är nu i Ryssland, troligen

  1. Märta

    Stort Grattis! Hoppas ni får BB snart! 🙂

  2. dino

    yeah!!!
    hoppas nu att BB kommer snart

Kommentera

