Vagn hittad

Var hemma hos våra vänner idag. Dom har köpt en super praktisk vagt till sin son. Den är vänd mot dom och kan användas fram till 3 1/2 års ålder. Perfekt! Lätt att frakta och lätt att ta på flyget. Den ska inhandlas i höst

20120721-165144.jpg
Den kan alltså även vändas på andra hållet. Rätt hyfsad i pris också. Toppen bra är ju att den kan regleras i helt liggande läge också.

Har ju såklart även tittat på en säng som får plats i vårt sovrum. Man kan ta av hela långsidan på ena sidan så barnet kan lätt krypa över till oss.
Oooh vad skoj det är att planera. Jag funderar allvarligt på att starta ett dokument på datorn och skriva in allt jag hittar, var och pris. Min man kommer nog tycka det är i överkant, men det struntar jag i 😀

5 kommentarer

Filed under Uncategorized

5 responses to “Vagn hittad

  1. Bratty

    Det finns massa saker man bara MÅSTE köpa när man går i ”väntans tider” Jag hade 2 A4 papper med saker som var absolut nödvändiga 😉
    Du har väntat så länge att det är dags att shoppa loss nu lilla mamman 🙂
    (ps: glöm inte snorsugen,den e suverän :p )

    • Hur långt upp i åldern är en snorsug användbar? Vår plutt kommer vara över året i alla fall.
      Än så länge har jag bara hunnit till en halv A4 men det kommer bli mer var så säker 🙂

  2. Bratty

    Min kille har precis fyllt 2 och har inte riktigt fått till de där med att fnysa när han behöver så jag använder den fortfarande. Den är suverän och ungar är ju snoriga av sig haha =)

  3. Bratty

    Fast man suger jue :p Men jag har för mig att den kallas näsFrida. Tror de finns pipettliknande saker oxå, men snorsugen funkar bra, bara man inte tar i för kung och fosterland 😛

Kommentera

