Svar från bfa

Bfa ringde idag, hjärtat hoppade till lite extra när jag såg deras nr.
Dom har tittat igenom våra papper och det var två formulär som behövde korrigeras. Vår adress var skriven annorlunda på skatteverkets papper *suck*. Men det var allt som behövde fixas så det var ju skönt! Sedan rekommenderade dom oss att skriva önskad ålder 0 till ej fyllda 3 istället för 0 till 2, det ökade våra chanser till ett barn fort. Annars ger dom inte oss besked om ett barn även om det skulle vara 2 år och en månad. Så det ändrade vi också på såklart. Hon sa också att vi ligger bra till för ett yngre barn eftersom vi är så pass unga som vi är ( ja i adoptions sammanhang)
Nu känns det verkligt, vi är på gång på riktigt! Våra papper bearbetas hos bfa och förbereds för att skickas till Ryssland! Det är as häftigt!
Gud vad vi längtar.

Jag har hittat en tapet som jag vill ha till barnrummet. Svin dyr men svin fin

20120619-201412.jpg
Håll med om att den är perfekt 🙂
Den står numera på min önskelista!

3 kommentarer

Filed under Uncategorized

3 responses to “Svar från bfa

  1. Märta

    Härligt att det går framåt med papperssamlandet! 🙂
    Underbar tapet! Var hittade du den? Har du nån länk?
    Jag såg den på Ikea och älskar den också! 🙂

  2. dino

    vilken häftig tapet !!

    i mitt rum hade mamma och pappa hängt in en karta över Peru

    ha de gott

  3. Åh så spännande. Den tapeten har jag också spanat in.
    Märta, den finns här: http://www.mrperswall.se

Kommentera

