Nu är fotoboken klar

För framkallning. Alla bilder är iväg skickade och sedan är det klipp och klistra som gäller 🙂 det tycker jag är skoj.
Bfa efterlyste lite fler bilder på mig och mannen, tillsammans och var för sig. Kalle knäppte av massor på mig innan han fick till en som jag inte ser hel knas ut på.

20120613-210327.jpg
Jag får vara glad för det lilla, jag brukar se hel galen ut på bild :-/, så jag nöjde mig med denna.

Vi skickar även iväg en helfigur på oss tillsammans som vår kompis tog

20120613-210601.jpg
Vi får hålla tummarna att dom gillar vad dom ser och tycker vi ser trevliga och ansvarsfulla ut.

3 kommentarer

Filed under Uncategorized

3 responses to “Nu är fotoboken klar

  1. Märta

    Skönt att ni valt ut bilder! Det var svårt tyckte jag!
    Det blir nog jättefint! 🙂

  2. Bratty

    Va söta ni är ihop, och snart kan du titulera dig Milf oxå 😉

Kommentera

