Papper på väg

Kom hem för 5 minuter sedan med spring och studs i benen. Nu är papperna på väg rekommenderat till bfa. Foto boken håller vi fortfarande på med men ville att bfa ska börja titta på det viktigaste. Fotoboken kan inte bli fel på samma sätt. Kunde inte hålla masken för kassörskan på posten. Var bara tvungen att informera henne om att hon höll vår framtid i sin hand. Hon tittade på adressen tänkte en stund och log sedan stort! Ska ni adoptera frågade hon, JA nästan skrek jag fram stolt som en tupp! Sedan frågade hon en del, dom klassiska frågorna, hur länge får ni vänta? Får ni välja kön osv. Innan jag gick gratulerade hon mig massor och önskade lycka till.

Tycker tävlings intresset här är lite lojt. Hörrni! Denna bok går inte att få tag i.
Men vi gör såhär, det är 4 st som visat intresse så vi kör på.
Tävlings reglerna går ut på följande:
Jag vill att ni skriver något barnrelaterat. Vad som helst, om er väg mot att bli föräldrar, barnlängtan eller en rolig upplevelse med barn. Skriv något ni kan tänka er låta alla läsa för det vinnande bidraget kommer att publiceras här som en gästbloggare.
Jag kommer välja vinnaren utifrån vad som berör mig mest, på vilket sätt det än må vara.
Längden på bidraget får ni själv välja, inte för långt, Max 1 1/2 sida.
Maila ert bidrag till carin_glans@yahoo.se
sista dagen för tävlingen är den 1 juli
Lycka till! 🙂

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “Papper på väg

  1. Härligt att papperna är på väg!!

  2. Märta

    Underbart att papprena är på väg!!! Jag har nu köpt boken själv.

Kommentera

