Är det av intresse mina vänner?

Jag har möjlighet att få tag i två ex av dan höjers bok hjärtat mitt som riktar sig till adopterade barn. Den är helt omöjlig att få tag i då den är slut hos förlaget. Då kom jag på den iden att behålla ett ex till oss och tävla ut den andra till er bloggläsare. Men innan jag bokar två ex istället för ett vill jag självklart veta om det över huvud taget är av intresse för er. Tävlings regler kokar jag ihop när jag fått in er synpunkt 🙂
Så… Är det av intresse för er? Skriv till mig här på bloggen så jag får se hur många ni är. Minimum deltagare har jag satt till fem för det ska kännas lönt. Men ni är ju över 150 läsare om dagen så det lär väl vara fler intressenter lär man tycka 🙂

20120607-160934.jpg

7 kommentarer

Filed under Uncategorized

7 responses to “Är det av intresse mina vänner?

  1. TeachMom

    Ja, men det låter ju jättekul! Jättegärna. 🙂

  2. Jag vill också vinnar!

  3. Gottelina

    Jag med!!!

  4. Märta

    Jag är jätteintresserad!!!!

  5. Jag har två exemplar av boken så jag avstår 😉
    Den ena ska jag skänka till förskolan, den andra ”gråtskrattar” jag som dottern brukar säga – varje gång jag läser den!

  6. Jag är intresserad!

Kommentera

