Då var det denna dagen igen

Min födelsedag. 29 år blir jag idag. Jösses vad tiden springer. Förra året skrev jag på denna dagen att det är jobbigt att fylla år för varje år hoppas jag att vi har barn nästa gång jag fyller år. Nu insåg jag plötsligt att det äntligen kan bli så. När jag fyller 30 kan vi ha vårt barn eller åtminstonde barnbesked.
Nu är det inte lika jobbigt att bli äldre längre förutom den berömda 30 års krisen när man upptäcker ålders relaterade förändringar.
Helt plötsligt behöver jag min BH, den gör nytta nu 😮 innan satt den där mest för syns skull ha ha
Huden bråkar lite på sina ställen, lite slappare här och var. Utan smink ser jag trött och gammal ut, det gjorde jag inte för fem år sedan och det värsta av allt… Jag måste tänka på vad jag äter, hujjedamig!!! Innan vräkte jag i mig precis vad jag ville utan kroppslig förändring, nu räcker det att jag tänker på chips så vips!! Där lade vi på oss ett kg till.
Men vet ni vad? Det är ok, jag kan leva med det, en mamma ska inte vara perfekt. En mamma ska vara sin ålder och vara vis. Och snart är jag mamma 🙂

20120607-115232.jpg

3 kommentarer

Filed under Uncategorized

3 responses to “Då var det denna dagen igen

  1. Stort Grattis på födelsedagen! =)

  2. Grattis i efterskott!

  3. dino

    Grattis i efterskott!

Kommentera

