Långpromenad med kameran

Nu gör jag mig redo för en långrunda med hunden, kameran gör oss sällskap. Jag vill inget annat än att bli klar med allt nu och det som återstår är foto boken. Vi har fantastiska grönområden, parker och lekplatser på gångavstånd från huset. Det var därför vi valde detta från början. Nu ska jag bara lyckas göra set rättvisa på foto. Jag är usel på att fotografera. Jag kan trycka på knappen och det är nog allt. Har alltid beundrat dom som har öga för foto, nu tillhör jag ju inte den skaran så jag får göra det bästa av det.

Jag fotograferade mina föräldrar igår, det märks att vi är släkt 🙂 tog minst 15 foto innan dom kunde bruka allvar över huvud taget och ytterligare 15 innan något blev bra. Där finns dock en härlig bild där båda gapskrattar, pappa tittar in i kameran och mamma tittar på honom, det tänker jag förstora upp till mig själv. Ser Ryssland den bilden lär vi aldrig få ett barn ha ha ha

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

