Papper papper överallt

Känns som vi svämmar över. Vi fullkomligt drunknar i papper, jösses vad Ryssland kräver mycket.
Det mesta har vi samlat in, nu ligger det och väntar på vidimering av social sekreteraren och fotoboken ska vi starta upp i morgon.
Våra vänner skall hjälpa oss med det, dom innehar stativ och en suverän kamera. Vi hoppas på att få allt klart till slutet av juni innan alla semestrar drar igång på riktigt.

Jag har börjat drömma om vårt barn. Har inte gjort det på detta sättet tidigare. Nu är det verkligen på riktigt. I drömmen är det en liten pojke, ljus brunt hår och stora tindrande gröna ögon. Han återkommer varje gång. Kan det vara en sanndröm?
Det känns så verkligt, jag kan riktigt känna hans hud när han griper tag om min nacke och kramar mig hårt. Men han är en buse, en bestämd liten kille som ifrågasätter allt. Jag kan känna hans personlighet i drömmen, jag saknar honom när jag vaknar. Vill ha honom här. En liten busig grabb på 1 1/2 år som vi kallade Leo. Det tror jag däremot inte vi skulle döpa vår son till, men man vet aldrig, det kanske blir en Leo.

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “Papper papper överallt

  1. Bratty

    Vad härligt att läsa att det inte kommer vara en dröm länge till, utan att ni får en riktigt busunge som ligger där mellan mamma och pappa och snor täcket snart 😉

    Kram Bratty

Kommentera

