Otålig

Känner mig otålig. Ingenting kan gå snabbt nog nu. Pratade med bfa igår och instruktions häftet vi ska få har blivit fördröjt pga uppdateringar i det. Attans! Otur!
Pratade med min läkare igår också som tar hand om mon levaxin behandling. Han sa att han skriver vilka intyg jag än vill ha, han anser att jag kommer bli en super mamma och att jag är i suverän hälsa. Det känns skönt att han står helt bakom oss. Man vet aldrig om Ryssland kräver ett intyg från honom, i så fall är det helt klart.

Träffade Cornelia igår. Vi åt god mat och drack vin på lilla torg. Jätte trevligt. Hon och hennes man har också kämpat länge med olika behandlingar utan framgång så nu har dom vänt sig till adoption. Verkligen skönt att prata med någon som vet exakt hur det känns.
Dom ligger lite efter oss i processen med deras medgivande är klart. Dom får vänta lite till på att skicka sina papper.

Fick min lilla elefant igår. Nu hänger den fint bredvid kronan.

20120505-091936.jpg
Svårt att få en bra bild på det men ni fattar ungefär hur det ser ut 🙂

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

