vår lilla guldklimp

VI väntar barn! Det är ju helt fantastiskt. Det må vara en elefantgraviditet men det är VÅR graviditet 🙂

Vi har aldrig varit så nära, aldrig fått känna denna riktiga väntan som bara ett par som är gravida får känna. Nu känner vi den äntligen och det bara spritter i kroppen. Jag klickade mig in på chanti.se häromdagen och klickade hem en symbol på vår väntan. Ingen kan ju se att vi är gravida men jag vill ha något tecken på det i alla fall, mitt eget lilla tecken.

Denna blev det, vår alldeles egna lilla guldklimp som symboliserar vår elefantgraviditet. Den ska hänga runt min hals tilsammans med den lilla kronan i guld som jag fick av min svärmor på vår bröllopsdag. Den symboliserar min prins, min man. Hon fick den när hon födde honom av sin svärmor och jag fick den för att jag nu tagit över honom. Tå berlocker som symboliserar det viktigaste i världen, min man och vårt barn.

3 kommentarer

Filed under Uncategorized

3 responses to “vår lilla guldklimp

  1. Det finns faktiskt ett ”väntansmycke” till er som ska adoptera. När barnet sen har kommit så sätter man dit en sten på smycket. Det är så vackert!
    Kram
    Anna

  2. Bratty

    Vad underbart att läsa att det äntligen är er tur att vänta barn =)

    Kram Bratty 😉

  3. JRS

    Jättefint =) Det känns bra att ha nått man kan bära med sig som ger tankar till det barn man väntar på.

Kommentera

