Känner mig som förälskad

Går omkring och har fjärilar i magen, känner mig förälskad på något märkligt vis. Bfa ringde igår och sa att allt med utredningen såg bra ut men dom ville ha våra hälsodeklarationer. Så jag fick snabbt dom mailade till mig av utredaren. Kontakten med bfa är så lätt, man får svar direkt på mail och säger dom att dom ska ringa så gör dom det.
Nästa vecka kommer förmedlings beslutet i lådan och vi ska skriva under och sedan sätta in halva adoptions summan till dom. Vi ska även beställa sn listan. Kan vara värt att titta på den i alla fall. Vi är rörande överens om att vi inte vill ha ett barn över två och ej heller med någon utvecklings störning eller sjukdom som riskerar att förkorta eller påverka livet allt för mycket. Men vi vill titta på den, det skadar inte.

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “Känner mig som förälskad

  1. Så roligt att det går framåt!

  2. Grattis! till att få samla papper till Ryssland! Förstår känslan av att nu är det på allvar liksom! 🙂

Kommentera

