Hoppar, studsar och skriker

För 5 minuter sedan ringde hon, vår utredare. Nämnden har gett oss vårt medgivande!!! Shit! Jag började gråta i telefonen, först lade jag av ett tjut och sedan kom tårarna. Utredaren skrattade och sa att detta är något av fet bästa med hennes jobb. Sedan gratulerade hon till vårt kommande föräldraskap.
Varför reagerade jag så starkt? Jag visste ju vi skulle gå igenom?
Men nu är ett stort steg avklarat. Nu är det bara ren väntan kvar. Nu är vi gravida med vårt adoptiv barn!!!!
YEAY!!!

7 kommentarer

Filed under Uncategorized

7 responses to “Hoppar, studsar och skriker

  1. TeachMom

    Grattis! Även om man vet att man ska bli godkänd är det ju en så ljuvlig känsla.

  2. Grattis!! Så fantastiskt roligt! =)

  3. Grattis! 🙂
    Jag minns såå väl när jag fick medgivande – vilken lycka!

  4. Märta

    GRATTIS! Ni SKA bli föräldrar! Härligt samtal!
    Vår utredare ringde inte ens utan skickade ett mail,lite dåligt tycker jag.

  5. Diana

    GGRRAATTTTIISS
    vad roligt för er !!!!
    mega kram

  6. Åh, vad härligt!! Stort grattis! Inte konstigt du reagerade så. Det är ju så mycket känslor inblandade i hela situationen. Måtte ni inte behöva vänta alltför länge nu!
    Kram

Kommentera

