Står still

Just nu händer det inte så mycket. Väntar på att hon skall skriva klart utredningen så vi får titta på den. Hon trodde det skulle bli klart denna veckan.
Vi är spända på att se den och nervösa för hur hon ska uttrycka krisreaktionen jag hade för sex år sedan.

Idag spenderas dagen med min väninna och hennes dotter. Senare ska jag testa på skivstångs träning för första gången i mitt liv. Får se om jag överlever det 🙂
Har tagit tag i min hälsa de sista månaderna, inte för att den är dålig, snarare att det alltid kan bli bättre. Vill vara i super form när vi får barn så jag orkar allt och lever länge. Nu är det inte bara mig jag har ansvar för, har ansvar för att finnas där länge för vårt barn.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

