Tack söta ni

Blir så glad när jag loggar in och ser alla grattis och lyckliga tillrop. Tack!!

Kan komma med fler besked som jag faktiskt helt har glömt att berätta.
Jag har äntligen fått en tid till kk i Helsingborg för kamera undersökning av livmodern. Den 1 mars sker det,
Även om vi inte tänker försöka mer nu så är det viktigt för mig att få ett besked. Jag vill veta vad som är fel därinne. Vi kanske vill göra äggdonation för ett syskon i framtiden och då är det en enorm fördel att få svar på en del frågor.

Och vi har fått en bebis i närmsta vän kretsen. Hur har jag kunnat glömma att berätta det? En liten pojke som ska heta emilio. Både jag och mannen grät som barn när vi träffade honom första gången. Det var främst glädje, vi var så rörda och jag brast ut i ett spontant ”herregud, en till att älska”
Men självklart fanns där också känslor av längtan och sorg. Men det kändes skönt att dom inte var de starkaste känslorna för en gångs skull. Vi har kommit en bit i vår process nu.
Jag passar på att mysa med honom så ofta jag kan och våra vänner lämnar över honom med glädje. Dom vet att det hjälper mig i min längtan.

Ikväll blir det personal fest och jag ser verkligen fram emot det. 2 kg lättare och en ny snygg klänning. Det blir nog en bra kväll 🙂

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

