Slänger ut frågan till er

Ni är ju rätt många som läser nu och jag är hemskt nyfiken på vem ni är allihop.
Jag skulle jätte gärna vilja höra er historia. Är du adopterad? Vilka erfarenheter har du att dela med dig av? Har du adopterat ett barn eller är du barnlös?
Jag tänkte att ni som vill kunde skriva er historia till mig på min mail och sedan publicerar jag någon eller några av dom som ett gästinlägg. Vad som helst som har med adoption eller barnlöshet att göra mottages tacksamt.
Så sätt igång och skriv och maila det till
Carin_glans@Yahoo.se

Ser fram emot att läsa om er.
Glöm inte att skriva namn eller alias och ålder. Vill ni bara det ska vara för mina ögon så skriv det också så publiceras det inte.

3 kommentarer

Filed under Uncategorized

3 responses to “Slänger ut frågan till er

  1. K

    Jag skev i tråden om äggdonation när du gjorde ÄD i RIGA. Mitt alias var lyckligtlottad1982. Jag har gjort ÄD i Finland, men är nu i startgropen av adoptionsprocessen och skall strax påbörja medgivandeutedningen. Jag är 29 år, bor i Göteborg. Min blogg är alltinggar.blogspot.com

  2. Ja, mig känner du ju redan! 🙂
    Kram

Kommentera

