Hälso undersökningen avklarad

Punkt för punkt bockar vi av. Vi båda gick igenom hälso undersökningen med MVG. Fick en äldre läkare som var jätte bra. Hon tyckte det var absurt hur mycket krav vi har på oss men gick igenom punkt för punkt ändå och kryssade sedan i hälsotillstånd gott. Trots att jag var så nervös och dessutom frös så jag skakade så låg mitt blodtryck på 110/70 kan det bli bättre? Knappast 🙂
Har nämligen ett såkallat nervöst blodtryck som hoppar upp några snäpp under press. Men idag skötte det sig utmärkt. Det tackar jag för.

Om 30 min har mannen sitt enskillda samtal. Det är jag nervös för också. Han kan ha lite svårt att uttrycka sig ibland. Tur att jag inte är med jag hade svimmat.

20120126-122124.jpg

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “Hälso undersökningen avklarad

  1. Märta

    Grattis! Skönt att det gick bra! =)

  2. Diana

    hej jag är en av alla som läser bloggen
    och är adopterad från Peru

    grattis till att ni godkänt på hälsan!

Kommentera

