Enskilda samtalet

Gud vad nervös jag var innan. Det var inget kul alls. Det släppte lite undertiden men kom faktiskt tillbaka då och då.

Jag tror att det gick bra, men det var tufft så in i bomben. Jag har ju turen att jag är rätt verbal. Är lite orolig för min man, han har svårare att uttrycka sig och det kan bli jobbigt för honom,

I alla fall så fick jag beröm för min levnadsberättelse, hon tyckte att hon fick en mycket bra bild av mig.
Vi pratade lite kring den och hon frågade mycket om mina föräldrar och deras relation samt vem av dom jag var mest lik. Vi pratade alkohol och tonårsperriod. Ja vi pratade allt. En hel del även om mig och min man.
Vi satt i över en timme och när det var klart gav hon mig återkoppling.
Hon sa att jag har förstått barnets behov och hur ett barn kan uppfatta saker. Att jag var uttömmande och det var väldigt bra, det gjorde hennes jobb mycket lättare. Hon tyckte att jag har sunda värderingar och att jag verkar vara en varm person. Det gjorde mig jätte glad.

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “Enskilda samtalet

  1. Märta

    SKÖNT att ha det gjort! Och skönt att det gick så bra! =) Jag har en utmaning till dig på min blogg 😉

Kommentera

