Fått gehör

Egentligen känns det mindre viktigt nu men överläkaren från Helsingborg ringde och dom går med på att undersöka min livmoder med kamera. Hon sa att det var onödigt men eftersom klinikerna utomlands kräver det så gör dom det för mig. Tack! Varför skulle det ta 6 månader?
Känns egentligen skit samma nu, är så inställd på adoption men kan vara skönt att få svar och veta till framtiden.

Skulle haft mitt enskilda samtal med handläggaren idag. Hon ringde precis och sa att dottern blivit sjuk på dagis så vi får ta det i morgon i stället. Drygt när man förberett sig. Men sånt händer. Nu får jag en dag till att förbereda mig.
Återkommer i morgon när det är avklarat.

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “Fått gehör

  1. Vad jobbigt att det blev inställt, jag vet ju hur mycket jag laddade upp och hur nervös jag var. Men bra att du får göra den redan i morgon. Lycka till med intervjun!

Kommentera

