Kan inte tro det

Jag visste ju ioförsig att dagen skulle komma någon gång men ändå kom det som en överraskning.

I torsdags gick jag till brevlådan, där låg ett skinande vitt brev från kommunen. Kunde inte hålla mig, slet upp det på gatan. Vi har fått tid d 12 januari för ett inledande möte i adoptions utredningen. Kan ni tro det? Det kan knappt jag. Nu blev jag ju såklart jätte nervös.
Ska ringa till får adoptions förmedling på måndag och prata med dom lite närmre om länder och vad vi ska tänka på i utredningen. Vad måste vi ha med osv.

Dagarna innan hade jag kontaktat en klinik i Grekland som gör äggdonation och fått ett mycket bra svar. Tror vi lägger det åt sidan nu. Eller? Vet inte riktigt. Vi vill väl båda försöka en sista gång. En absolut sista avskedsgång. Får se, kanske vi orkar, kanske inte.
Men nu är i alla fall ett litet trappsteg till klättrat. 6 månaders väntan är över.

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “Kan inte tro det

  1. Hedda

    Grattis till att ni kommer igång! 🙂

Kommentera

