Program på tv 3

Det startar en ny dokumentär serie på tv 3 snart. Vad hette den nu igen?
I vilket fall följer dom barnlösas kamp För att bli föräldrar. Den serien skrämmer mig en aning. Hur kommer dom framställa oss? Som att vi går över lik? Saknar all moral och etik? Allt för att få vårt barn? Hur kommer dom vinkla det? Det kan hjälpa oss alla som kämpar om det visar det som det faktiskt är. Om man får känna vår enorma sorg genuint. Jag är inte säker på att jag kommer orka se det ens. Det är alldeles för färskt, såren är krater djupa och jag klarar inte se något som riskerar att trycka ner mig mer.
Jag vill däremot väldigt gärna höra från er dom ser det hur programmet är. Jag orkar helt enkelt inte.

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “Program på tv 3

  1. Den som börjar i morgon på svt heter barn till varje pris! Den verkar lite extrem tycker jag med embryoadoption och surrogatmödraskap, men jag tror det var en adoptivfamilj också, så jag ska titta.
    Drömmen om ett barn heter den som börjar på tv3 en 6 okt.
    Hoppas de vinklar programmen bra!

Kommentera

