Älskade unge

Vi har haft min fina systerson Noah här i ett dygn. Bio igår och badhuset idag. Helt slut är vi men så mysigt vi har haft. Han är 8 och stor kille, så lätt att ha att göra med. Men stor nog att sova i gästrummet var han inte. Han stal mannens plats bredvid mig och min man fick sova på den knöliga gäst sängen.

Jag går i protection mode så fort vi har ett barn hos oss. Minsta lilla ljud vaknar jag av och däremellan vaknar jag titt som tätt för att se att allt är bra. Vågar knappt tänka på hur utsvulten på sömn jag kommer vara när vi får barn. På badhuset var jag såklart jätte hispig. Inte bada där det är djupt, håll dig nära mig, spring inte på kaklet. Stackars Noah blev helt trött på mig, jag är faktiskt stor och kan simma sa han och himlade med ögonen. Har ingen betydelse, jag hade gått under om något hade hänt honom. Älskade lilla barn.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

