Nervös

Kort inlägg blir det idag.
Som ni säkert förstått så fick jag inte tjänsten som arbetsledare. Men just i skrivandes stund sitter jag och väntar på en intervju till ett arbete som skulle innebära högre lön och flexibla arbetstider då man själv får lägga sitt schema. Detta arbete är i kommunens egen bemanning med fast anställning, omväxlande arbetsplatser och en trygg bra lön. Behöver jag ens skriva att jag är nervös?
Allt jag gör nu och alla beslut jag fattar är med tanke på vårt kommande barn. Allt för att förutsättningarna skall bli så bra som möjligt för vår plutt.

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “Nervös

Kommentera

