Brevet kom idag

Med tid för undersökning på Helsingborgs lasarett. Remissen har gått undan. Den 21 september har jag det första mötet med gyn och jag hoppas verkligen jag kan övertala dom att göra en titthålsundersökning av min livmoder och äggstockar. Det är dax att jag utreds ordentligt. Detta kan ju inte vara riktigt, att en kvinna skall gå år efter år med upprepade missfall och svåra mens smärtor utan att bli ordentligt undersökt. Istället låter dom oss slänga ut hundra tusentals kronor på behandlingar som inte funkar. Varför?

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “Brevet kom idag

  1. Bratty.

    Lycka till med undersökningen.
    Hellre dom hittar något än att allt fortfarande svävar i ovisshet.. :/ =
    (en gubbe med konfunderad min) 😉

Kommentera

