Tystnad

Har varit tyst från mig ett tag. Förlåt för det. Har väl inte haft så mycket att säga just nu.

Var på bröllop i helgen. Min bästa väninna gifte sig. Det var verkligen lyckat och vi hade så skoj. Tom min man dansade vilket jag knappt fick honom till på vårt eget bröllop. Vi stannade över natten på slottet där festen hölls och det var otroligt skönt med en break från vardagen.

Just nu sliter det i min restarm något otroligt. Trots att vi var i Spanien för två månader sedan. Känner att jag och älsklingen behöver avbrott från vardagen så ofta vi kan. Vi har glömt bort varandra de senaste året. Så nu tittar jag på weekend resor till buddapest. Avkoppling och spa i tre dagar hade inte suttit fel. Nej så får det bli. Idag är det jag som hittar en bra deal till oss. Mannen får säga vad han vill 🙂

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “Tystnad

  1. Tea

    Stackars man o åka på härlig weekendresa. Tror inte han klagar 😉

  2. Åh, det låter härligt med en weekend! Tror nog inte mannen opponerar sig så mycket. 🙂 Hittade du något bra?
    Har du sett att vi ska träffas hos Anna o Christina 12 sep i Barnlängtan?

Kommentera

