Cellprovs svar

Fick svar på cellprov nr 2 för några dagar sedan. Tack och lov har förändringarna läkt ut av sig själv
Ibland skall man ha tur också. Vilken lättnad det var. Var faktiskt ordentligt orolig där ett tag. Vi behöver inte mer nu. Tänkte att ni läsare undrar hur det gått med det så får ju vara snäll att uppdatera.

Har äntligen hittat en läkare i Sverige som gått med att remittera mig för undersökning av min livmoder och äggstockar. Han är en vän till familjen och han tyckte det var absurt att dom låter mig gå i ovisshet och få upprepade missfall. Det kan ju vara rent kaos där inne och då har vi lagt alla pengar för äggdonation helt i onödan. Tänk om det är något som kan fixas? Då har vi fått missfall helt i onödan. Vi behöver bara veta svart på vitt, är det lönt att hoppas att man någon gång i framtiden skall få bära ett barn, eller är det dax att släppa vårt lilla hopp och acceptera läget? Varför skulle det vara så svårt att ge oss den sista hjälpen på vägen? Vi begär inte mycket, bara ett avslut. Ge mig en chans att börja läka, jag kan inte göra det i ovisshet.

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “Cellprovs svar

  1. K

    Vad skönt att cellförändringarna gått tillbaka. Vad glad jag blir för er!

Kommentera

