Besk efterverkning

Inte nog med att alla behandlingar med hormoner inte har gett någon graviditet dom har i stället gett mig cellförändringar på livmoder tappen. Var hos gynekologen idag för prov nr 2 och hon sa att det inte är en omöjlighet att alla hormoner gett detta. Tack för det! Så idag klippte hon bort stora prov för analys. Får inte besked förena slutet av augusti. Sen får vi se om det krävs en operation. Det var verkligen en besk biverkning på tre fruktlösa försök.
Får man lov att känna sig trött? Det gör jag, som en urvriden trasa. Smäll efter smäll! Negativt graviditets test *smack* cellförändringar *smack* missfall *smack* osv osv. Ursäkta mitt mörka inlägg men är rätt trött på allt just nu.

3 kommentarer

Filed under Uncategorized

3 responses to “Besk efterverkning

  1. K

    Men, vad tröttsamt! Du skall inte behöva mer av detta nu! Som om inte barnlöshetskarusellen vore nog.

    Jag följde dig vid din ÄD-resa på familjeliv. Jag är på familjeliv ”lyckligtlottad1982”. Vad roligt att ni kommit igång med adoption och att ni är klara med familjeutbildningen! Lägger till dig på min följarlista.

    Stor kram till dig!

  2. Ja, man får absolut känna sig trött och less på hur orättvist livet är. Tänker på dig!
    Kram

Kommentera

