Sådan matte sådan hund

20110608-102902.jpg

Vår bebis är skendräktig. Det blev ingen parning denna gången heller så nu går isa omkring och tror att hon fött en jungfru födsel. Allt hon kan hitta är hennes valpar.
Lite som matte. Efter varje äggdonation har jag varit hur gravid som helst. Tji fick jag. Känns lite som isa följer mina fotspår, extrem valp längtan som tar sig i uttryck som inbillning. Jag har dock inte dragit det riktigt lika långt.
Jag har drömt om bebisar inatt. Nu har jag däremot slutat drömma om att jag har en mage, undrar vad det är ett uttryck för? Har jag innerst inne gett upp det helt? Men bebisar i min famn det har jag hela natten. Sen är jag så tom och ledsen när jag vaknar.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

